keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Cascavel viimeistä kertaa..


Lauantaina 25.7 lähdin aamulla aikasin Cascavelista kohti Foz do Iguacun lentokenttää mun host-perheen, Anan ja Ademarin kanssa. Otettiin yhdessä lento Sao Pauloon. Oliko ainakaan Hannalla paljon tavaraa. Mulla on kaksi matkalaukkua 34 kiloa ja mulla sai olla yksi laukku 23 kiloa...oho.. Maksoin siitä sitten 260 realia lisä maksua. Kiva kiva. No matka meni nopeasti Sao Pauloon asti ja siellä meidän piti sitten odottaa mun porukoitten lentoa. Ne meni hakemaan niitten tyttären Ranskasta, kun se on vaihdossa siellä. Niiden lento lähti vasta illalla joskus yhdeksän aikaan. Mun piti odottaa myös iltaan asti, että mun kaveri suomalainen Pauliina saapuisi. Anan ja Ademarin piti mennä jo lähtöselvityksestä sisään ja jäin yksin sinne lentokentälle. Se oli ihan kamalaa. Itkin vaan niin paljon ja niin itki kyl mun porukatkin, kun hyvästeltiin :( Nyyyh..! Noh jäin sit yksin sen Pauliinan portin eteen odottamaan et se saapuis odottelin sellasen tunnin siinä istuin mun matkalaukkujen päällä ja itkin. Vähänkö ihmiset tuijotti mua ja sit yks mies tuli mun luo kyselemään et olinko okei ja et voisko se auttaa mua jotenki. Noh sitten viimein saapui Pauliina ja Sara tuli hakemaan meitä ja mentiin sen kotiin. Oli kyllä semmonen suruilta. Harmittaa ihan mielettömästi :S



Minä ja Ana lentokoneessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti