sunnuntai 11. heinäkuuta 2010

Nyt sitä sitten ollaan täällä Brasseissa!
Uuvuttavan lentomatkan jälkeen saavuttiin vihdoin sumuiseen Sao Pauloon. Hotelli oli aivan mahtava ja kolme päivää kierreltiin ympäri Sao Pauloa. Sao Paulo on ihan mielettömän kokonen! Mentiin yhden pilvenpiirtäjän ylimpään kerrokseen ja katseltiin vähän maisemia. Sieltä ei nähnyt edes mihin se kaupunki loppuu!! Hullua...
Perjantaina lähdin yksin lentäen kohti Foz Do Iguazua. Mun perhe oli vastassa mua kentällä ja lähdettiin samantien autolla Argentiinan puolelle markettiin ostoksille. Nyt oon siis jo käyny Argentiinassakin! Joku päivä me mennään käymään myös Paraguain puolella...kuinka siistiä!! Samana iltana, kun tulin tänne, mentiin johonkin isoihin rotary juhliin. Siellä kaikki vaan ihmetteli mua ku mitäki kummajaista :D
Tää mun koti on aika hassu. Mulla on oma huone ja kaikki on tosi hyvin paitsi se, että mulla ei ole vaatekaappia :D Se on ehkä vähän huvittavaa, kun mun täytyy pitää mun vaatteita laukussa. Tän asunnon yläkerrassa ei ole mitään muuta kun keittiö ja se on tosi alkeellinen paikka. Aika kummallista mun mielestä. Perhe on muuten tosi kiva :) Toi mun host-sisko ja sen kaverit vie mua ympäri kaupunkia. Kaikki on vaan sika mukavia täällä.
Kaikki on siis oikein hyvin kunhan vaan oppii puhumaan portugalia...:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti