lauantai 16. lokakuuta 2010

Hei kaikki!
Ja erityisesti Mamma ja Pappa! :) Teille paljon terkkuja täältä Brasiliasta! Kuulkaahan, musta tulee täysin julkkis täällä. Mun host-perhe omistaa sen ravintolan ja siinä samassa niillä on semmoinen jäätelökioski, missä myydään brasilialaisista hedelmistä tehtyjä mehujäitä. Noh joka viikko ne kuvaa uuden mainoksen TV:seen sille jäätelökioskille. Huomenna tulee mainos, jossa olen MINÄ ja minun norjalainen ystäväni. Voin sitten laittaa siitä linkin tänne niin kaikki voi katsoa kuinka olen brasilialaisessa TV:ssä. Siinä on haastattelu tai no lyhyt semmoinen ja sitten meitä kuvataan kun syödään jäätelöitä :) Se oli kyllä hauskaa! Saa nähdä sitten miten se haastattelu meni portugaliksi :S Mieletöntä!

Loma viikko on kohta ohi!
Maanantaina oli lastenpäivä ja tiistaina opettajien joten kouluista oli koko viikko vapaata. Viime viikonloppuna oltiin mun luokka kaverin kesäasunnolla sellaisen järven rannalla. Poltettiin siellä kaikki nahkamme..auts! Mentiin veneilemään yöllä ja katseltiin tähdenlentoja ja nähtiin Milkyway (en muista suomennosta). Tasaa keskelleMukana oli muita vaihtareita Kristen (USA), Lotte-Varja (Norja), Marie (Ranska) ja tietysti minä Suomi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti