perjantai 22. lokakuuta 2010

MOI TAAS!
Päätin päästä eroon mun valtavasta melkein 5 cm juurikasvusta. Halusin värjätä mun hiukset vaaleammiksi, niin ei sitten tarvitsisi mennä muutaman kuukauden päästä uudestaan. Myöskin jos ja KUN (anni ja vesa huomioikaa tuo) menen Northeast reisulle, joka menee koko brasilian rannikon kuukaudessa, mun hiukset tulee vaalenemaan paljon. Noh asiaan siis...muutama viikko sitten mun host-äiti varasi mulle kampaaja ajan sen salongista nimeltä Rosa ja toissa päivänä menin sinne sitten. Pelotti mennä sinne, koska ei mun portugali ole ihan niin hyvä, että handlaisin tollassen yksin. Siellä ne istutti mut penkkiin ja kysy, että mitä mä nyt sitten haluaisin. Mun host-äiti oli kertonut kyllä niille, mutta en ymmärtänyt mikä oli ongelma. Yritin sitten siinä vääntää portugalia ja englantia sekasin ja koko salonki oli mun ympärillä tutkimassa mun hiuksia ja möllistelemässä ulkomaalaista. Loppujen lopuksi soitettiin mun host-äidille ja se selitti niille mitä halusin, kun ei homma toiminut :D Siinä sitten istuessan mun viereen tuli nainen, joka alko tehdä manikyyriä mulle! Olin ihan ihmeissäni! No siinä mulla oli sitten väri päässä ja kynnet laitettu. Mut vietiin istumaan hiustenpesu paikalle, jossa vaan istuin ja se sama nainen tuli tekemään mulle jalkoihin sitä kynsijuttua. En tiedä miksikä sitä kutsutaan, mutta siinä se laitto mun varpaiden kynnet ja hoiti mun jalat. Mitä palvelua!! Tämän kaiken lopputulos oli: Mun hiuksista ei tullut vaaleammat vaan entistä tummemmat (kiitos), Mulla on korallinväriset tyttöjen kynnet ja varpaankynnet ja jalat on kauniimmat kuin koskaan. Kaiken tämän mun host-äiti tarjosi mulle! HUI!! Tuntuu niin tyttömäiseltä...
Aloimme sitten vihdoin urheilemaan Kristen Carr :in kanssa. Meillä on ilmaiset kortit yksityiselle urheiluklubille jossa voi tehdä mitä vain. Tällä hetkellä käydään vaan kuntosalilla ja meillä on personal trainer Marcia ja joku toinen hemmo..mahtavaa! Myöhemmin aletaan myös uimaan ja varmaan pelaamaan tennistä. Nyt meijän ohjemassa on kiinteytys/painon pudotus (näin minä ymmärsin) :D! Ja hei, parasta on, että tuolta löytyy SAUNA! Pitää menna katsastamaan se joku päivä :) Nyt on kamala kipu jaloissa ton urheilun jälkeen, en melkein edes kävele. Huomea aamulla on taas tiedossa lisää kuntoilua...ahh..:S
Nick Lao Taiwanista tulee huomena meitä viihdyttämään tänne ja menemme luultavasti illalla clubille nimeltä Bielle. Siellä on kuulemma hyvät bileet huomea :D
VAMOS EMBORA!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti