torstai 28. huhtikuuta 2011

Uusi koti!

Heippaa!!
Vaihdoin tuossa pariviikkoa sitten perhettä ja asun nyt ihan toisella puolella kaupunkia. En todellakaan lähellä keskustaa ja tai no ei täällä lähellä oo kyllä oikein mitään :D Parin korttelin päästä löytyy eläintarha (minimaalinen sellainen) ja semmonen pieni järvi. Ei siis oikein mitään. Pakkasin laukut ja muutin ja mun onnekseni löin varpaani matkalaukkuun ja taitoin sen ja kaaduin laukunpäälle. Siinä se sitte turpos ja muuttu siniseks enkä sit pystynyt edes kävelemään kunnolla. Todella jees. Mut seuraavana päivänä mun uus host-äiti vei mut lääkäriin ja siit otettiin röntken kuvat, mutta ei siinä mitään ollut. Eka viikonloppu uudessa perheessä oli todella kiusallinen. En tuntenu näitä ollenkaan niin siinähän se sitten tuttavuutta tehdessä menikin. Mulla on mun ikänen sisko ja 21 vuotias veli. Hah ne on kyl tosi kivoja ja tuun hyvin juttuun. Lähdettiin heti ekana viikonloppuna mun host-siskon kanssa etsimään brasilialaisia pippaloita ja vieläpä hyvällä menestyksellä :D

Terveisiä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti