lauantai 21. toukokuuta 2011

Hopi Hari!

Hei olin tuossa viimeviikonloppuna Sao Paulossa. Se oli sellainen yllätysmatka. Torstaina yksi rotary hemmo soitti mun host-vanhemmille, et voisiko se ottaa mut mukaan Sao Pauloon ja viedä mut Hopi Hariin, joka on sellainen sika siisti huvipuisto. No siinä sitten hankin luvan mun suomi vanhemmilta ja sitten vielä rotarylta ja eikun menoks! Perjantaina sitten lounaan jälkeen lähdettiin ajelemaan kohti Sao pauloa. Ajettiin ja ajettiin ja ajettiin ja sit ajettiin vielä vähän lisää...Lopulta kello 02:45 yöllä saavuttiin perille. Oltiin yötä sen rotarylaisen serkkutytön luona. Päästiin sitten myöhään nukkumaan ja lauantaina aamulla herättiin ysin aikoihin. Pistettiin ittemme valmiiksi HOPI HARIA varten! Se oli kyllä ihan mieletön paikka. Kaiken näköstä vuoristorataa ja karusellia paikka täynnä. Jokaiseen laitteeseen oli tyyliin kahden tunnin jonot. Viimeinen laite johon menin oli maailman kolmanneksi suurin puinen vuoristorata. Ootettii kolme tuntia, että päästiin siihen. Oli jo pimeetä ja kuu ja tähdet taivaalla ja se oli ihan MIELETTÖMÄN KOKONEN!!! Siinä se sit lähti kipuamaan koorkeemmalle ja korkeemmalle ja mä vaan olin ihan paniikissa ja mun vieressä istuva mies oli pissata housuunsa siinä :D Vähänkö se mies huus ihan hullun lailla :D Okei no ei varmasti ollu mikään maailman turvallisin vuoristorata. Se vaan rämisi ja heilu ihan sikana ja pelkäsin et lyön pääni johonki puukapulaan. Selvisin kuitenkin hengissä....HUH!

Illalla mentiin Latinalaisen Amerikan suurimpaan ostoskeskukseen illalliselle. Syötiin siis ihan sikana pizzaa. Ootteko muuteni ikinä maistanun hotdog pizzaa? Noh, minäpä olen!! ja oli ihan hullun hyvää!!:D Kaiken maailman suklaa pizzat ja stroganoff pizzatkin tuli syötyä. Illalla sitten nukkumaan ja kylläpä unettikin!

Sunnuntaina lähdettii ajamaan takaisin kohti Cascavelia ja nyt saavuttiinkin sitten jo yhdeksältä illalla. Huh miten hyvÄ! vähänkö olin väsyny ton reissun jälkeen!

HOPI HARI OLI MIELETÖN!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti