perjantai 6. toukokuuta 2011

Prinsessa päivät!

Hei mun host-vanhemmat lähti Karibialle ja hylkäs mut tänne. Noh ok. Mun host-sisarukset jäi tänne, mut rotaryt ei antanu mun jäädä niitten kanssa keskenään niin palasin JÄLLEEN tänne mun enstiseen kotiin Anan ja Ademarin luo. täällä mä nyt sitten oon ensviikon perjantaihin asti! JES!! On se kyllä sit kiva saada kolmen ruokalajin illallinen kotona :D Adeamr tekee aina välillä tollasia ihme yllätys ilallisia täällä. Aivan mahtavaa. Tänään alotettiin kuulemma kanalla, tai niin minulle kerrottiin. kyllähän sen sit jo heti mausta huomas et ei se mitään kanaa ollut. Siinä sit arvuuteltiin, että mitä se sitten oli. Lopulta kana osottautui sammakon reisiksi. AIVAN MIELETTÖMÄN HYVÄÄ!
Seuraavana syötiin banaanimuhennosta ja katkarapuja passionhedelmä kastikkeella. Ei vitsit, ihan taivaallista!! Viimeinen annos sisälsi kalaa, kurpitsamuhennosta ja sellasta oranssia kastiketta. En kyllä tiedä mitä se oli, mutta hyvältä maistui! Ravintolaruokaa kotona....mieletöntä!

Pääsin myös tänään manikyyriin, kun Ana meni salonkiin laittamaan hiuksiaan :D Prinsessapäivät!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti