keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Tylsyys...

Eilen oli ehkä maailma tylsin päivä!! Olin koulussa ja koulun jälkeen yritin soittaa Paulinalle et olis tullu meille, mut se oli menny takasin kouluu ja jotain ahhh... Olin sit kotona ja katoin telkkaria kokopäivän. Kyllä mä tiskit tiskasin mun veljen kanssa ja se kerto mulle kaikenmaailman astrologia juttuja ja horoskoopeista puhu ja mitä vielä. On hullun kiva ku näil on kaikki leffakanavat ja warner chanellit ja sen semmoset niin on viihdettä koko päiväksi! Illalla kuitenki Ana, mun edllisen perheen host-äiti soitti mulle ja pyys myt illalliselle. Mentiin ostarille syömään pastaa ja stroganofia :) Olin niin ilonen ja sit vaan juteltiin hulluna kaikesta. Oli kyllä niin kivaa! Ostarilla oli myös Paulina ja sen host-äiti niin ne tuli meijän kanssa illallistamaan.
Tänään sit taas olin koulussa ja tultiin mun kaverin kyydillä kotiin. Se asuu tossa mun naapuri kerrostalossa niin päästään aamusin kyydissä ja iltapäivllä kotiin, kuinka kiva! Iltapäivällä oli portugalin tunti ja illalla menin leffaan mun host-siskon Laisin ja muitten kavereitten kanssa. Oli ihan kivaa ja syötiin hulluna popparii, nam!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti