keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

KISSAKALA

Tosiaan tossa viimeks kirjotin, että olin siellä toisessa perheessä. No se vierailu muuttukin sit koko viikonlopun mittaiseksi. Tosiaan perjantaina syötiin siinä sitä churrascoa ja hengailtiin vaan perheen kesken. Seuraavana aamuna lähettiin sinne ravintolalle Crostinille syömää lounasta ja hengailin siellä sen ajan mitä se nyt oli auki sen lounasajan.Sit menin hakee vaan mun kengät sieltä toisesta kodista ja lähin takas Anan eli sen edellisen perheen luo. Jäätin mun host-pikkuveljen kanssa sinne laittautumaa, sillä illalla oli tiedossa 80v. juhlat. Ekaa kertaa vietettiin kokonainen ilta sen veljen kanssa TAPPELEMATTA! Hahhah mahtavaa! Lähdettiin sitten tuossa ysin aikoihin sinne juhliin ja mun iloiseksi yllätykseni sieltä löytyi pelkkiä VANHOJA ihmisiä :D Hahha siellä vietin iltaani niiden kanssa rupatellen..semi kuivat juhlat siis :D Paras pala oli kuitenkin se, että mun host-isä, Ademar, oli pukupäällä keittiössä laittamassa juhlavieraille ruokaa. Se vaan otti puvuntakin pois ja heitti kokkikamppeet niskaa ja katos sinne keittiöön :D



Nämä juhlat oli siis taas niitä sen perheen järjestämiä, koska heillä on sen ravintolan lisäksi vielä pitopalvelu ja se ruoka on HERKULLISTA! nam :)



Tässä mm. Herkkupöydästä kuva :D Nää herkut on niin siististi tehty. Niit ei ees raaski syödä ku ne on niin nättejä :D



Kyllä me siellä juhlissa oltiin ihan loppuun asti eikä se juhlakalu itsekään ollut siellä enää! Loppuillasta oli jo tosi paljon rennompaa ja sit vaa vitsailtiin siellä mun hostien kanssa :D






SUNNUNTAI:

Sunnuntaina sit taas mentiin aamulla ravintolalle. Hengailin siellä yksin johonki neljään asti, kun odotin Pauliinaa (meksikolaista). Sitten kun se vihdoin saapui päätettiin lähteä kalastamaan!! Sepä osoittautui mahtavaksi ideaksi. Mentiin minä, Paulina, Pietro (host-veli) ja sen kaks japanilaista kaveria! Kalastettiin BAMBU ongilla!! Se oli siistiä :D Se oli siis kalasta ja maksa paikka, eikä mikään oikea järvi. Tässä mun kaupungissahan on järvi, mutta ei siinä voi uida, kun kuulemma kalat kakkaa sinne...no nii..brasilialaiset...


Tässä on se lätäkkö siis!


Ekspertti itse!!

Sitten vihdoin noin kahden tunnin kalastuksen jälkeen JAPANILAINEN NAPPASI KALAN!! Jonka sitten yksi mies varasti. Laitettiin se sen ämpäriin hetkeksi, kun ei ollut mitään mihin laittaa. Käännettiin selkämme hetkeksi ja se mies oli kadonnut...Kuinka rehellistä!





Kissakalan sijasta nappasin sitten sammakon, josta vain Paulinalla on todisteita..

MAHTAVA VIIKONLOPPU!!

2 kommenttia:

  1. Hahaa, hyvä toi kuralätäkkö :D Ja sun mekko on ihana ja oot iteki. Haluisin tulla sun kans syömään noita herkkuja sinne!

    VastaaPoista
  2. Tuu mun kanssa kalastamaan lätäkön antimia ja teen sulle saalista herkkuja :)

    VastaaPoista