keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Kuppikakkua, diskoa ja pannukakkua!

PERJANTAI

Perjantaina illalla tuli Kristen ja Paulina meille kylään tsekkaamaan mun uuden perheen. Päädyttiin sitten tyttöjen kanssa kokkaamaan. Mun host-vanhemmat kävi viimevuoden puolella USAssa ja nyt ne on ihan rakastunu sellasiin cupcake leivoksiin. Noh sit pyysin Kristenin meille leipomaan sellasia, mutta eihän se sit osannu oikeesti. Otettiin netistä joku ihme resepti ja alettiin väsäämään. Viimein saatiin ne kakkuset uuniin ja alettiin suunnitella niiden valkosuklaa kuorrutetta. Meiltä puuttu tomusokeri joten ei pystytty tekemään mitään oikeanlaista kuorrutetta joten laitettiin vaan suklaa mikroon sulamaan...Tietysti sulatettiin liian kauan ja se palo. Minä nerona laitoin sekaan voita ja maitoa ja takasin mikroon, jos vaikka onnistuisi sillä tavalla..arvatkaa onnistuko..no ei! Yritettiin ihan tosi vaikka millä keinoilla saada se kuorrute tehtyä, mutta sit pädyttiin sulattamaan sitä suklaata vaan ihan pikku hetki siellä mikrossa. Kun kakut oli valmiit alko huima suursiivous. Herra, koko keittiö oli niin kaaos!! Ikkunat ja mikro ja uuni ja pöydät..kaikki oli ihan suklaassa. Lopputuloksena oli kuitenki herkulliset KUPPIKAKUT!!:)





LAUANTAI

Lauantaina ei oikeastaan tapahtunut mitään, ai paitsi se että mun host-perhe halus lisää kuppikakkuja...Minä sit lupauduin tekemään niille vielä lisää :D Voi jestas. Tein niitä oikeesti varmaan 30 ja noi oli ihan innoissaan. Myös tälläkertaa onnistuin polttamaan suklaan niin että siitu tuli aivan mustaa!! Saksalainen Sarah tuli meille tuolta toisesta kaupungista, kun se halusi illalla lähteä bilettämään..jee!! Myös Marie ranskasta tuli meille yöksi. Siinä sit kakkujen ja pizzan jälkeen laitettiin itsemme kuntoon ja lähdettiin yhdelle klubille. Mun host-sisko teki meille kaikille meikit ja sit lähdettiin kello 00:30 ulkoilemaan.


Minä, Sarah ja Marie



Mun host-isä haki meijät sit sieltä klubilta..myöhään.. kotona sitten aamun viimeisillä tunneilla nautittiin vielä mun ihanista kuppikakuistani ennen nukkumaan menoa.



SUNNUNTAI

Sarah lähti aamulla aikasin Rotary tapaamiseen ja me Marien kanssa jäätiin nukkumaan. Herättiin suoraan sitten lounaalle ja sen jälkeen mentiin Marielle kattomaan leffaa. Illalla vielä kotiin tultuani tein mun host-perheelle PANNUKAKKUA!! Ekaa kertaa tein ite pannaria ja oli se ihan melkein niinkuin Annin pannari! Mun host-veli ei tykänny yhtä mut kaikki muut söi ihan himona! Nam nam!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti