perjantai 25. maaliskuuta 2011

Lemppari!

Huhhei menin siis tiistaina sinne rotary clubille pitämään sen esitelmän. Tää clubi ei siis oo mun vaan mun edellisen host-isän, Ademarin. Noh olin siinä kaksi päivää yötä myöten tehny esitelmää powerpointilla ja tehny siitä niin suomalaisen kun olla ja voi! Olin ihan tärinöissäni koko päivän ku mua jännitti ihan kamalasti. Koko päivän vaan kelasin mielessäni sitä tilannetta kuinka seison yksin sellä edessä ja kaikki ne sedät tuijottaa ja kuuntelee mua...kamalaa. Ja sitten vielä se, että jouduin puhumaan portugalia. Ja sehän siinä olikin, ku jokaikinen tuli kuulemaan kaikki ne virheet mitä teen sitä puhuessani.
Noh sitten kuitenkin, kun saavuin sinne niin otin mun koneen esiin ja kysyin missä se projektori oli millä voin näyttää niille hemmoille kuvia ja sen esityksen. No ylläri, eihän niillä mitään projektoria ollu :D Vähänkö kirosin ku olin tehny ihan himona sitä ja sit en ees päässy näyttää sitä kellekää!! Noh sit pidin sen esitelmän ilman mitää ja sanoin, et myöhemmin ne voi kattoo sen mun koneelta. Mulle oli anneetu 15 minuuttia aikaa sille esitykselle mut minäpä reippaana tyttönä löpisin siellä reilut puoltuntia! Ja ne kaikki vaan RAKASTI MUA!! Oli ihan lumoutuneita revontuliin ja joulupukkiin hahha!!
Ne oli ihan ihmeissään, kuinka osaan puhua portugalia niin hyvin, kun niillä on niiden clubilla yks poika taiwanista ja se ei oikeesti puhu paljon mitään ja sit, kun se ei oikein puhu edes englantia niin sen on tosi hankala opiskella..voi toista! Mut mä olin YKKÖNEN!!

Tänään oon mun edellisessä host-perheessä yötä!! Tuntuu niin kodilta! Toi host-isä sano mulle, että miten ihana et oot taas täällä!! Taidan tulla siis useamminkin punkkaamaan tänne! :) Ihanat Brasilialaiset...noh ainakin melkein kaikki! Toi isä teki illalliseks churrascoa siis grillas maailman parasta lihaa! Ihan tosi, niiin mielettömän hyvää!! Ahhhh nam nam!! Hip hei vaihtarikilot!!!


Ademar ja minä!


P.S. Tiesittekö, että portugaliksi ei löydy sanaa mäkihyppy!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti