tiistai 28. joulukuuta 2010

Brasilialainen jouluaatto

Aamulla olin aivan fiiliksissä siitä, että pääsin hakemaan, vihdoin, pakettia postista, jonka luulin olevan Annilta! Odotettiin jonossa varman puolituntia ja sitten ne ei ees meinannut löytää sitä ja olin aivan käpynä siellä! Se paketti oli siis sitten Hempalta, kiitos siitä siis! Mutta oli silti siistiä saada paketti jouluaattona suomesta!
Jouluaaton kunniaksi mentiin ostarille salonkiin pesemään ja laittamaan hiukset kuntoon iltaa varten. Huvittavaa, kuinka vaan tosi prinsessaks voi itsensä tuntee. Taas oli miljoona kättä mun hiuksissa pistämässä jotai aineita ja rullia sinne. On tää vaan niin luksusta kuulkaas!! Mulla oli illalla hullu kriisi päällä minkä mekon laitan. En vaa viittiny pukeutua liian hienoks mut ei nyt ihan arkivaatteissakaan voinut mennä. Demostroin tänne mun hienoa asuvalintaani! Juttelin myös porukoitten kanssa suomeen ja vieläpä MIKKO SIHVON! Oon kyllä sitä mieltä et sil oli aivan varmasti Vesan paita päällä...
Saapuessamme ravintolalle siellä oli kaikki laitettu niin hienoksi! Siellä se meijän vuokrattu joulukuusi ja uudet pukkikynttilät komeili..hahah naurattaa toi vuokrattu kuusi!! Mut kuitenki vaikka kaikki oli niin joulusta siellä niin se tunnelma ja fiilis vaan puuttu, oli vaan törkee helle. Illan mittaan kuusen alle keräänty pakettaja ja kun tupa oli täynnä väkeä niin kukapas muu kuin JOULUPUKKI saapui. Huvitti kun sillä oli semmoinen kivasti ruskettunut iho :D Lahjat jaettiin ja kuvia otettiin ihan loputtomasti! Sain aika monta lahjaa hei! Mm. kaksi mekkoa, paidan, kaulakorun, saippuaa(yrittääks ne vihjailla jotain?), tyynyliinan..siistiä! Mulla tuli mieletön päänsärky ja sit menin hetkeks sinne sivuun yksikseni kun muut alko syömään. Sitten kun olin tulossa alakertaan niin näin mun host-isän siellä yksin suruissaan, ne ikävöi niiden tytärtä joka on ranskassa, ja menin sen luo. Sitten mua alko itkettää ja mun host-äiti tuli sinne ja itkettiin siinä kokoperheen voimin ja surkuteltiin jotain. Päätettiin porukalla, että ruoka auttaa asiaan ja mentii illalliselle muiden kanssa. Siellä oli tarjolla: kinkkua, kanaa, riisiä, salaattia ja kaikenmaailman muita herkkuja. Ahhh herkullista!
Mun oli tarkoitus mennä mun host-vanhempien kanssa yhteen rokki baariin Hooligansiin, mutta ne vanhukset oli väsyneita ja anto liput mulle mun tädille Fernandalle ja mun ystävälle Mayconille. Mentiin sit sinne kuuntelee hullun hyvää musaa ja viettämään loppuiltaa. Oli kyllä kiva ilta vaikka olikin maailman epäjouluisin jouluaatto:D
FELIZ NATAL PARA TODO MUNDO!

6 kommenttia:

  1. Oo, vitsi kuulostaa siistiltä, että oli tommonen erilainen joulu ! Mä olin koko päivän kotona, suunnilleen jossain gollegehousuissa ja ilman meikkiä ja sä kävit kampaajalla ja lähdit illalla rokkibaariin ! :----D siistiä !

    VastaaPoista
  2. sä näytätä ihan annilta noissa kuvissa... Mikolta terkut :D

    VastaaPoista
  3. Vähän söpö toi sun mekko! Ja ihana toi että itkitte yhessä :D sun blogii on niin hauska lukee, pidä kivaa siel!

    VastaaPoista
  4. Antti sä teit sen!!!Ja hei siistiä et viihdytän teitä :D hahah ja kiva et kommentoitte. Ja kommentoikaa enemmänkin! :D Kiitän!

    VastaaPoista
  5. Näytät Hanuri ihan mielettömän upealta :) haleja <3

    VastaaPoista