tiistai 14. joulukuuta 2010

Hyvää syntymäpäivää Cascavel!

Tänään heräsin aamulla tai no, iltapäivällä klo 13:00. Aamiaseksi söin PUUROA! Ainiin kiitos Hempsi kun lähetit mulle eloveenaa ja näkkäriä. Kaikki on täällä ihastunut siihen muumikalenteriin :) (Minä myös). Leppoisan päivän päätteenä oli Rotary joulujuhla. Tämä juhla ei kuitenkaan ollut mun rotary klubin vaan mun host-isän klubin. Mun oma klubi oli tekemässä Casvelin kunniaksi 58 metristä kakkua, johon munkin oli tarkoitus osallistua. Kävin katsomassa sitä kakkua kyllä ja ottamassa klubin presidentin kanssa kuvan ennen kuin ne alkoi jakaa sitä köyhille ja muulle väelle.
Tässä rotary juhlassa, mihin mä sitten menin mun host-vanhempien kanssa, oli semmoinen "amigo secreto" peli. Amigo secreto tarkoittaa salaista ystävää. Pelin ideanan on tuoda jokin lahja ja jokaisen lahjan tuoneen nimi laitetaan kippoon. Sitten yksitellen mennään ja otetaan nimi sieltä. Se jonka nimi on sanottu menee ja valitsee yhden lahjan ja se täytyy avata ja näyttää kaikille. Sitten otetaan seuraava nimi ja hän tulee ja valitsee lahjan pöydältä tai saa viedä jo valmiiksi avatun lahjan. Jos lahja viedään sinulta saat valita uuden lahjan. Ja näin peli etenee. Tässä pelissä siis kannattaa jäädä viimeiseksi, koska silloin saa valita minkä lahjan tahansa! Minun onnellani olin toiseksi viimeinen, ja koska jäljellä oli ainoastaan suklaata, jota en halunnut, valitsin yhden valmiiksi avatun lahjan. Valitsin sitten 12 vuotta vanhan wishkey pullon :D Se oli lahja, jonka jokainen halusi ja minä sitten sain sen! Kyllä host-isä oli ylpeä suomalaisesta tyttärestään!

1 kommentti: