keskiviikko 29. joulukuuta 2010

Makujen maailmaa!

Hei sunnuntaina oli mun isä synttärit ja sen äiti oli tehnyt sille jotain sen lempiruokaa lahjaksi. Noh minäkin sitten ihan kilttinä tyttönä menin ja söin sitä. Hanna söi ja myöhemmin järkyttyi! Ruoan jälkeen kysyin, että mitäs tää nyt sitten oikein oli. Mun host-isä alkoi kertomaan, että noh siinä on valkosia papuja, pekonia, makkaraa ja lehmän PERÄSUOLTA! OMNOMNOMONOM! Peräsuolta!! Mitä!!?? Vähänkö alko ällöttää sen jälkee. Ja tästälähtien varmistan aina ennen mitä olen syömässä ennen kuin pistän suuhuni. Tästä tlikin mieleeni kerta jolloin mulla oli joku epämääränen ruskee könttio mun lautasella. Kysyin että mikäs tämä nyt sitten on. Vastaus: POSSUN NAHKAA! Joopa joo.....Semmoisia makuelämyksiä näiltä päiviltä. M-mmmmm...

P.S. Peräsuoli oli hyvin huuhdeltu

2 kommenttia:

  1. hyi ettäääääääääääääää onneks mul ei oo käyny mitää tollasta hyi

    VastaaPoista
  2. Hyvä Hanna Reipas tyttöni. Arieli kertoi meillä ollessaan että syövät sian nahkaa upporasvassa paistettuna ja siitä kuuluu kova ääni...siis syödessä. Saattaa myös olla vielä karvoja mukana Jeeee. Mutta toi oli kyllä suoritus !
    Anni-mami

    VastaaPoista